Turkish | Arabic | English

Donation Goal For This Project is €1.000
25% Donated/€743 To Go
Donate Now

IK LOOP MEE VOOR VLUCHTELINGEN WERELDWIJD!

Het is eindelijk weer zover! De Nacht van de Vluchteling is voor nu bepaald en gaat naar allewaarschijnlijkheid door op de nacht van 11 op 12 September.

Ook dit jaar vragen wij als Stichting Unito aandacht voor de vluchteling. Alleen wegens de geldende overheidsadviezen zijn de regels verscherpt en kan men enkel mee doen als een minimale sponserbijdrage van 250 euro per persoon gerealiseerd wordt. Door de verscherpte #cvd19 maatregelen hebben we besloten om met 2 max 4 leden mee te doen. Uiteraard laten wij ons niet kennen en doen mee op de 40 km vanuit Rotterdam.
Vorig jaar hebben wij de minimale sponsorbijdrage mede met Uw hulp in 4-voud kunnen bijdragen. #supertrotsenblij. Dit smaakt uiteraard naar meer!

Wij geloven erin dat we samen sterker staan en vragen U ons ook dit jaar te sponseren. Tenslotte alle klein beetjes helpen en door mee te willen doen aan de #NvdV21 willen wij ons steentje bijdragen aan de vluchtelingen wereldwijd. De vluchteling reist soms 1000den kilometers te voet. Daar is de 40 km toch niets bij…?

Vindt U het belangrijk om de thematiek te belichten en draagt U de vluchteling een warm hart toe, sponser ons via https://www.nachtvandevluchteling.nl/team/unito