Wist je dat wij ANBI geregistreerd zijn?

Stichting Unito is aangewezen Algemeen Nut Beoogde Instelling. Dit betekend dat als je een gift doet aan ons, de fiscus je ook een handje helpt. Je mag namelijk jouw donatie – groot of klein – aftrekken van je jaarlijkse belastingaangifte.

Hoe schenk je met belastingvoordeel:

Wanneer je je donatie laat vastleggen voor 5 jaar via periodieke giften dan kunt je jouw gift van de belasting aftrekken. Zo krijgt je een deel van de geschonken bedrag terug van de Belastingdienst. Ook kan je ervoor kiezen om jouw belastingvoordeel te doneren. Wij kunnen hiermee nog meer doelen ondersteunen, terwijl jij netto dezelfde betaald.

Hoe bereken je je belastingvoordeel:

Om te bereken wat jouw voordeel is hebben wij een rekenmodule gemaakt. Deze rekenmodule is te gebruiken voor een eenmalige gift maar ook voor periodieke giften.

Klik hier om te berekenen wat uw belastingvoordeel is.

anbi-algemeen-nut-beogende-instelling-stichting-Unito

Eenmalig of Periodieke gift?

Wil je een eenmalig of periodieke gift doen, lees snel verder onder Help mee & Doneer!