Voetprothese

De stijgende grondstofprijzen hebben een aanzienlijke impact op de dagelijkse levens van velen. Onlangs hebben we een bijzondere campagne gelanceerd om een dame in Suriname te ondersteunen, gekenmerkt door de directe gevolgen van inflatie en de stijgende kosten van levensonderhoud.

Door de inzameling en hergebruik van circulair textiel hebben we genoeg middelen bijeengebracht om een essentiƫle voetprothese voor haar te bekostigen. Deze prothese was niet alleen noodzakelijk voor haar mobiliteit; het gaf een positief effect op haar zelfvertrouwen en vreugde in het leven.

Dit verhaal illustreert weer eens de kracht van gezamenlijke inzet en empathie, om daadwerkelijk verschil te maken in het leven van mensen. Ondanks de globale uitdagingen tonen onze gezamenlijke inspanningen – uw donaties van kleding en huishoudelijke artikelen, en onze inzet om deze een nieuw leven te geven – hoe zelfs kleine gebaren van solidariteit een aanzienlijke impact kunnen hebben.

Hartelijk dank aan iedereen die heeft bijgedragen!